2016. november 21., hétfő

Szép Új Világ

Ez akár az ismert Huxley-kötet címe is lehetne, de az én szemszögemből másról lesz szó.
Nem az uniformizált, túltechnikázott környezetünket jelenti számomra, épp fordítva, az élhetőbb, a funkciók eredetitől eltérő, új értelmet kapó lehetőségét. Az ArtCycling program keretében részese lehettem egy kis csodának, egy új világra nyitották a szemem, mint annak idején József Attila versében: "... már százezer éve nézem, amit meglátok hirtelen."

Én is így jártam. Ez a világ szép: dekoratív, színes, ötletes. Új mert biciklibelsőből ékszerek készülhetnek, hulladék papír és bőr felhasználásával könyvet köthettünk, színes nemez gyapjú darabkákból ékszerek készülhettek. Én Retextil és nemezelt gyapjúszál segítségével, szálra csomózó technikával, lakattarisznyát készítettem. A Retextil szál tartásával a gyapjú meleg hangulatával készítettem el kedvenc termékemet.
Megosztom néhány első munkámat.
B.Rita






*This could be the title of the well known Huyley book, but in my case it will be about something else. It's not about our uniformed, overtechniqued environment, it's the opposite - it means the livable, fress possibilities, the new functions, differently from the original ones.
In the ArtCycling project I became a part of a miracle, it made me open my eyes on a new world, just like in the poem of Attila József: "I'm looking on it since hundereds of years but now I finally see it"

This is what happened to me too. This world is beautiful: decorative, colorful and full of ideas. It's new, because it's possible to make jewellry out of bike tubes, books out of recycled paper and leather, necklaces out of small colorful wool. I made a padlock-haversack out of Retextil threads and felt with looping on thread technique. I created my favourite object combining the stiffness of the Retextil thread and the warm mood of the wool.
Here I share some of my first works.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése